هرگونه هزینه در ورزش جز هزینه های قابل قبول مالیاتی

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان دیدار و بر گسترش همکاری ها و تعامل این دو نهاد تاکید و بحث و گفتگو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه معاونین و جمعی از روسا و پیشکسوتان ورزش استان  به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ سازی مالیاتی با مدیرکل امور مالیاتی استان دیدار و از زحمات و تلاش های ین مجموعه قدردانی کردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست ضمن تبریک هفته فرهنگ سازی مالیاتی و خداقوت به همه زحماتکشان این عرصه گفت: خوشبختانه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فردی ورزشی و آشنا به حوزه ورزش است که نگاه ویژه و حمایتی به ورزش داشته است.

 

پورسلمان افزود: تلاش شده تا برای ورود سرمایه گذار به عرصه ورزش و پروژه های ورزشی حمایت های لازم صورت گیرد و ما هرگونه حمایت و همراهی نیز خواهیم داشت، نه اینکه سرمایه گذار پس از آنکه در پروژه های ورزشی مورد نظر، هزینه نمود در پیچ و خم های اداری برای دریافت اسناد، تاییدیه ها  و مجوزهای صادره گرفتار شود.

 

وی بر ایجاد تعامل و همکاری دو سویه اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان تاکید و اضافه کرد: همکاری این دو مجموعه می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی در ورزش را مرتفع کند و شاهد گسترش و پیشرفت در ورزش استان باشیم.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد هم در این نشست گفت: قطعا نگاه مان به حوزه ورزش ، نگاه حمایتی است و هرگونه همکاری را در جهت توسعه و گسترش ورزش خواهیم داشت.

 

علی خورشیدی افزود : هرگونه هزینه در ورزش جزء هزینه های قابل قبول مالیاتی است و فعالان اقتصادی که علاقه مند به سرمایه گذاری یا هزینه در ورزش هستند می توانند با در چارچوب قانونی و با تاییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان از این ظرفیت استفاده کنند.

 

در پایان این نشست از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان تجلیل و قدردانی شد و همچنین از سوی رئیس هیات فوتبال استان ، لباس تیم ملی فوتبال به خورشیدی اهدا شد.

کد خبر 1195943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha