ترویج عفاف و حجاب به سبک و سیاق کانون فرهنگی هنری کوثر ایلام

جمعي از اعضاي کانون فرهنگي و هنري کوثر شهر ايلام در اقدامي نمادين در سطح شهر ايلام به مناسبت روز ملي حجاب و عفاف با اهدا شاخه گل مردم را به رعايت فرهنگ حجاب و عفاف دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ایلام، مدیر کانون فرهنگی و هنری کوثر شهر ایلام، اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در بین نسل جوان و جوان و به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف با همکاری جمعی از اعضای کانون برنامه های مختلفی  در کانون برنامه ریزی گردید که در این روز انجام گیرد.

 

«نسترن عزیزی» تجلیل از بانوان فعال کانون و اهدا جوایز به آنان، اهدا چادر به  دختران نوجوان در سن تکلیف عضو کانون در جهت تشویق آنان،  حضور اعضای کانون با رعایت حجاب و عفاف در سطح شهر و تشویق زنان و دختران به رعایت حجاب و عفاف با اهدا شاخه گل به آنان از جمله برنامه های کانون کوثر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در طول سال نیز برنامه مختلفی در سطح کانون در راستای جذب زنان و دختران به مسجد و ترویج فرهنگ حجاب در بین آنان  انجام می گیرد افزود: حضور در کلاس های آموزشی با موضوع حجاب و عفاف، تدارک اردو های فرهنگی زیارتی و سیاحتی برای اعضای کانون، بیان مسائل روز جامعه و آشنایی با مسائل و آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی دینی  از دیگر فعالیت های کانون کوثر است.

 

عزیزی در پایان خواستار حمایت ویژه از برنامه های کانون ها در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد و خاطر نشان کرد: انجام برنامه های فرهنگی مستلزم حمایت مادی و معنوی است که امیدواریم این امر با حمایت های دولت مردمی از نهاد های دینی به جامه عمل برسد.

کد خبر 1195972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha