توزیع روغن دولتی بین ماشین های مسافری و باری سنگین ایلام

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از توزیع ۲۰ هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین (مسافری و باری) استان خبر داد.

«سید زاهدین چشمه‌خاور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان استان و یکی از عاملان توزیع روغن استان در حال اجراست و تاکنون ۶۰ درصد آن بین ناوگان توزیع شده است.
 
 
 
وی با بیان اینکه در هماهنگی با شرکت ایرانول قرار است این سهمیه به صورت ماهانه برقرار باشد، ادامه داد: بیش از ۶ هزار دستگاه ناوگان سنگین (مسافری و باری) در استان ایلام فعالیت دارند.
 
 
 
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه بیست هزار لیتر روغن ایرانول با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین (مسافری و باری) استان ایلام در حال توزیع است افزود: ۴۰ لیتر روغن ایرانول دولتی به هر یک از کامیون داران عرضه می‌شود که نرخ آزاد آن خیلی بیشتر است.
 
 
 
وی اضافه کرد: این اقدام در راستای مساعدت و کمک به کامیون دارن استان برای همه کامیون دارن که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند تعلق می‌گیرد.
 
 
۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.
کد خبر 1195980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha