کانون‌های مساجد در ارتقاي سطح فرهنگ نقش بسزایی دارند

امينيان کانون هاي مساجد را از مدل هاي موفق فرهنگي دانست وگفت: کانون های مساجد مي تواند به صورت فراگير و تاثيرگذار نقش بسيار مهمي در ارتقاي سطح فرهنگ ايفا کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «حسین امینیان» در جلسه گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دامغان در طول سال ،گفت: کانون های مساجد از مدل های موفق فرهنگی است که می تواند به صورت فراگیر و تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح فرهنگ ایفا کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت های فرهنگی و هنری مدلی موفق است که می تواند اندیشه های نویی را در کنار مساجد ایجاد کند و باید با برنامه ریزی درست و حمایت های مادی و معنوی از کانون ها نسبت به حمایت مستمر از آنها ادامه دهیم تا به اهداف و نتایج خوبی دست یابیم.

 

وی  با بیان اینکه افتخار می کنم که مدیر یک کانون فرهنگی هنری در شهرستان هستم،اظهارامیدواری کرد: با فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری شاهد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت انسان های طراز اسلامی باشیم.

 

امینیان افزود: کلاس های تابستانی یک ظرفیت بسیار خوب برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مساجد است که کانون های مساجد از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.

کد خبر 1196038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha