جهاد واقعی تبیین آینده روشن و امیدآفرینی در جامعه است

حجت‌الاسلام اخوان صباغ با بیان اینکه جهاد واقعی تبیین آینده روشن و امیدآفرینی در جامعه است گفت: گفتمان سازی و فضاسازی در شرایط تبلیغ امروز، بهترین فرصت برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ» در پنجمین نشست کاری رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با موضوع سیاست‌های اجرایی محرم و صفر ۱۴۰۱، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه خجسته امامت و ولایت اظهار کرد: جایگاه ما جایگاه تبلیغ اسلام ناب است و به فرمایش مقام معظم رهبری، تلاش زیاد نشانه جهاد نیست بلکه جهاد اصلی به این معناست که بتوانیم به دشمن ضربه وارد کنیم. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید از ایام غدیر و محرم برای تبیین امید و آینده روشن استفاده کنیم افزود: این جهاد واقعی است و باید قدر این ظرفیتی که در اختیار داریم را بدانیم. 

 

وی اضافه کرد: نگاه ما در جهاد تبیین باید به شکل جهادی اتفاق بیفتد و بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود در این مسیر به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

حجت‌الاسلام اخوان صباغ تصریح کرد: کار خلاقانه و جدید به معنی تعطیل کردن کارها و فعالیت‌های قبل نیست بلکه به معنی به‌کارگیری و افزودن ظرفیت‌های جدید و مؤثر است، لذا گفتمان سازی و فضاسازی در شرایط تبلیغ امروز، بهترین فرصت برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر است.

 

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» با اشاره به اجرای برخی اقدامات در سطح استان به عنوان اولویت‌های اصلی فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ بر توجه به مسئله امیدآفرینی، افزایش جمعیت و جهاد تبیین تأکید کرد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به بیان سیاست‌های اجرایی محرم سال جاری پرداخت و امیدآفرینی از طریق برنامه‌های اقناعی و توجیهی، انتخاب شعار برای هر هیئت تحت عنوان گفتمان شعارمداری، کیفیت بخشی به پوشش خبری مراسمات، احیای سنت های بومی هر شهرستان در ایام محرم و تقویت روضه های خانگی و خیابانی را به عنوان اصلی‌ترین سیاست‌های اجرایی محرم ۱۴۰۱ معرفی کرد.

 

کد خبر 1196050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha