توزیع ۶ هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند در قزوین

ظاهری گفت: در روز عید سعید قربان با برنامه ریزی و تلاش های انجام شده و عنایت مردم نیکوکار و خیرین قریب به ۶ هزار بسته گوشت قربانی به ارزش ۲ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «ناصر ظاهری» در گردهمایی معاونان، مدیران و روسای ادارات ستادی و اجرایی کمیته امداد استان قزوین، بیان کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات، آمارها نشان از خدمات قابل تقدیر امداد به نیازمندان دارد اما به این نقطه راضی نیستیم و باید تلاش کنیم خدمات به نیازمندان را ارتقاء دهیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: به عنوان نمونه در روز عید سعید قربان با برنامه ریزی و تلاش های انجام شده و عنایت مردم نیکوکار و خیرین قریب به ۶هزار بسته گوشت قربانی به ارزش ۲ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شده است که این نذورات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 150 درصدی داشته اشت.

 

وی اضافه کرد: در بحث بودجه ابلاغی سال 1401، حجم درخواست ها زیاد است، اگر کارها به موقع انجام نشود و رسوب اعتبارات داشته باشیم مدیون مددجویان خواهیم بود.

 

ظاهری افزود: بخشی از خدمت کمیته امداد امام (ره) منوط به وجود بودجه است ولی بخش مهم کار، تلاش و پیگیری است چراکه با پیگیری می توانیم به مددجویان خدمت کنیم.

 

وی عنوان کرد: اعتبارات بانکی برای تسهیلات اشتغال زایی ابلاغ شده است، لازم است پیگیری لازم صورت پذیرد و در عین حال نظارت ها را هم جدی بگیریم و منتظر نظارت های برون سازمانی نباشیم چراکه نظارت های درون سازمانی اولویت دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: طرح انرژی خورشیدی از طرح های موفق اشتغال زایی است باید برای اجرای این پروژه ها اقدام کنیم و اینگونه نباشد که کمبود اعتبارات دولتی در این بخش کار را متوقف کند بلکه باید از ظرفیت های درون سازمانی برای اجرای این طرح موفق اقدام کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های اعتباری و تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در تولید برق از انرژی خورشیدی، این طرح موفق را با جدیت پیگیری می کنیم.

 

ظاهری اعلام کرد: تفاهم نامه با سپاه برای حوزه مسکن باید با سرعت پیگیری شود تا بتوانیم برای تأمین مسکن مددجویان گام جدی برداریم و مددجویان را برای خانه دار شدن، کمک کنیم.

 

وی یادآورشد: در امداد کارهای بزرگی پیش رو داریم ولی در اجرا نباید بزرگی کار سرعت ما را کم کند از این رو با توجه به ابعاد کار، می توانیم اقدام لازم را انجام دهیم تا کارهای بزرگ با ساده ترین روش، حل شود.

 

کد خبر 1196053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha