فعالان کانون های مساجد جهادگران فرهنگی هستند

آمون گفت: فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد یک مجاهدت را می طلبد و مدیران کانون ها به عنوان جهادگران فرهنگی حضور ویژه ای در این عرصه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (23 تیرماه) در افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان سرعین گفت: فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد یک مجاهدت را می طلبد و مدیران کانون ها به عنوان جهادگران فرهنگی حضور ویژه ای در این عرصه داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت دفتر منطقه ویژه سرعین موجب احیا و تقویت برنامه های کانون های مساجد این شهرستان شده است.

 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب با کلید واژه ناامیدی به توطئه های خود ادامه می دهند و هدف مهم آنها نیز نوجوانان و جوانان است.

 

آمون خاطر نشان کرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) سنگر مساجد را باید حفظ کنیم و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان این امر ضرورت بیشتری را می طلبد.

 

این مقام مسئول افزود: برنامه های فرهنگی مسجد محور می تواند جذابیت های کاذب تهاجم فرهنگی دشمنان را کم رنگ و بی اثر کند.

 

وی اضافه کرد: برنامه های خود جوش و ابتکاری فرهنگی نیازمند خلاقیت و نوآوری است تا با استفاده از ظرفیت های و استعدادهای محلی زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شود.

 

 

کد خبر 1196062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha