اجرای ۴ برنامه شادیانه شهروندی ویژه غدیر و دهه ولایت در آران و بیدگل

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل از اجرای ۴ برنامه شادیانه شهروندی ویژه غدیر و دهه ولایت در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه ولایت، میلاد امام هادی(ع) و عید غدیر خم، ۴ عنوان ویژه برنامه شادیانه شهروندی در شهرستان آران وبیدگل برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: نخستین شادیانه شهروندی ویژه میلاد خجسته امام هادی علیه السلام امشب ۲۳ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا با همکاری هیئت محبان امام هادی (ع) آران و بیدگل واقع در خیابان شهید احسن زاده در مسجد امام هادی(ع) برگزار خواهد شد.

 

نبوی زاده با اشاره به اینکه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این شادیانه برنامه ریزی شده است گفت: تلاوت قرآن ، اجرای مسابقه و سرگرمی، مولود خوانی مداحان اهل بیت(ع) مهدی فخرالدین، مرتضی فائض و برنامه های شاد و مفرح با اجرای امیر رزق آبادی مسئول سابق بسیج هنرمندان استان قم از جمله برنامه های این مراسم جشن خواهد بود.

 

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل ادامه داد: همچنین سه شب برنامه شادیانه از جمله ۲۴ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا همراه با برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک شادی آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

شادیانه های شهروندی از جمله برنامه های ابتکاری دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل است که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی، شهرداری و فرهنگسرای شهروند آران و بیدگل و نهادهای مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود.

کد خبر 1196077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha