بازگشایی بازارچه تیله کوه مطالبات عموم مردم است

بابلی گفت: با توجه به اینکه بازگشایی بازارچه تیله کوه مطالبات عموم مردم است، رئیس جمهور دستورات لازم در خصوص بازگشایی صادر کنند که شاهد توسعه و تحول در شهرستان باشیم.

صدراله بابلی در حاشیه سفر رئیس جمهور به شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: وی گفت: مردم مرزدار این شهرستان پای دین و نظام و آرمان های اسلام محکم ایستادند و مقاوم هستند و در صحنه و عرصه های مختلف حضور مردم پررنگ و باصلابت شاهد بودیم  و سهم مردم این شهرستان در شکل گیری دفاع مقدس بی نظیر بوده و مردم شایسته بهترین خدمت ها هستند.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، افزود: با توجه به اینکه در سال ۹۶ متاسفانه شاهد زلزله ای بودیم که خسارات جانی و مالی بسیار به بار آورد، خوشبختانه تاکنون ۹۵ درصد ساخت و ساز صورت گرفته و ۵ درصد نیز باقی مانده، که انتظار می رود تسهیلاتی برای زلزله زدگان در نظرگرفته شود و همچنین برای ساختمان های اداری که در زلزله آسیب دیدند تخصیص اعتبار  شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت ها و توانمندی های مختلفی در توسعه ، تحول در شهرستان داریم، ولی مشکلاتی که در گذشته برجای مانده نیاز اعتبارات لازم است و نیازمند توجه ویژه دولت به این شهرستان هستیم.

 

بابلی با اشاره به اینکه سامانه گرمسیری پروژه ملی است، اظهار کرد: از ۲۷ هزار اراضی شهر، ۲۰هزارهکتار تحت پوشش سامانه قرار گرفته و انتظار می رود مابقی جامانده نیز پوشش و متصل داده شود که دستور رئیس جمهور نیز می طلبد  و زیرساخت ها و مبلمان شهر نیازمند اعتبار خاصی است.

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: احداث دانشگاه آزاد اسلامی، ساخت المان های دفاع مقدس در پادگان ابوذر، بازی دراز و دیگر مناطق عملیاتی،امهال وام زلزله زدگان، بازسازی مجتمع های فرهنگی هنری و تخیص اعتبارات لازم از مهمترین مطالبات است مردمی است.

کد خبر 1196094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha