سفر رئیس جمهور فرصتی مناسبی برای توجه به زیرساخت های استان کرمانشاه  است

حیدری گفت: سفر رئیس جمهور فرصتی خوبی است برای توجه به زیرساخت های استان کرمانشاه به ویژه شهرستان های مرزی که دارای ظرفیت و پتانسیل هایی بالایی هستند.

شهریار حیدری درحاشیه سفر رئیس جمهور به شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،گفت: با توجه  به اینکه استان کرمانشاه و بخصوص شهرستان سرپل ذهاب از نظر امکانات و استعدادها دارای ظرفیت های بسیار مناسب برای توسعه است.

 

نماینده مردم شهرستان های سرپلذهاب،قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز منطقه آزاد تجاری در قصرشیرین با سفر رئیس جمهور رسما شروع بکار کرد و تکمیل سامانه گرمسیری، تجهیزات و امکانات بخش های مختلف اداری ،ساماندهی وضعیت حوزه کشاورزی و تجاری و تقویت شهرک های صنعتی، آسفالت ، تعویض و اصلاح راههای مواصلاتی حوزه انتخابیه از دیگر مواردی است که مطرح شده و امیدواریم به نتیجه برسد.

 

وی با اشاره به انتظارت مردم و مسئولان استان از رئیس جمهور،خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه وضعیت و پتانسیل خوبی دارد و این در حالیست که  دارای شهرستان های قابل توسعه با امکانات بالقوه است ،لذا امیدوارم بعد از سفر و با اجرایی تصمیمات گرفته شده و مصوبات خُرد و کلان شاهد توسعه همه جانبه در استان باشیم.

 

حیدری تصریح کرد: امیدوارم با دستور رئیس جمهور و وزراء و ظرفیت های که دولت دارد این استان در مسیر تحول و توسعه حدی قرار گیرد ، زیرا که کرمانشاه نیازمند توجه ویژه مقامات ارشد کشور است .

 

 

 

 

کد خبر 1196105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha