ارائه ۱۲ خدمت در نرم افزار "تامین اجتماعی من"

عزیزخانی از راه اندازی نرم افزار کاربردی تامین اجتماعی من خبر داد و گفت: در این نرم افزار  ۱۲ خدمت پیش بینی شده است و سازمان تلاش می کند تا ۳۰ خدمت سازمان را در این نرم افزار جانمایی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان امروز در نشست خبری با اشاره به جمعیت یک میلیون و پانصد و هفتاد و چهار هزار نفری استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد تا سه ماهه اول امسال 571 هزار و 353 نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان هستند.

 


عزیزخانی با اشاره به اینکه 473 هزار و 293 نفز در استان جزء بیمه شدگان هستند، گفت: 98 هزار و 60 نفر نیز جزء مستمری بگیران می باشند.

 


وی ادامه داد: بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی به بیمه شدگان اجباری، حرف و مشاغل آزاد، بیمه اختیاری، بیمه شدگان خاص و بیکاری تقسیم می شوند. در بین بیمه شدگان 123 هزار و 359 نفر تحت پوشش بیمه اجباری هستند.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: در بیمه حرف و مشاغل آزاد 32 هزار نفر، بیمه  اختیاری 3067 نفر، بیمه شدگان خاص 35 هزار و 448 نفر و بیمه بیکاری 2314 نفر از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

 


وی با بیان اینکه کارگاه های فعال استان تا پایان خرداد امسال 14 هزار و 690 باب اعلام شده است، تصریح کرد: در 11هزار 672 کارگاه به تعداد یک تا پنج نفر بیمه شده،  در 1375 کارگاه بین 6 تا 10 نفر، در 1283  کارگاه بین 11 تا 50 نفر  و در 186 کارگاه بین 51 تا 100 نفر بیمه هستند.

 


 عزیرخانی با یادآوری اینکه خدمات بیمه ای در هفت شعبه دائمی، یک شعبه اقماری، چهار کارگزاری و 2 کارگزاری اقماری به جامعه هدف ارائه می شود، خاطرنشان کرد: در بخش درمان نیز در 2 بیمارستان، پنج درمانگاه و یک کلینیک خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود. 

 


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب 7 درصد مردم تحت پوشش بیمه بود و در حال حاضر بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی به 52 درصد رسیده است.

 


وی با یادآوری اینکه ایجاد پرونده الکترونیکی بیمه شدگان از سال 96، مکانیزاسیون امور، ایجاد خدمات غیر حضوری بخشی از اقدامات تامین اجتماعی در سنوات اخیر است، اضافه کرد: به جهت افزایش نرخ مزد کارگران شوکی به صنعت وارد شد که تامین اجتماعی در حمایت از تولید سیاست هایی در پیش گرفت. یکی از سیاست هت تامین اجتماعی در این زمینه پرداخت های بالاتر از وصولی ها بود.

 


این مسئول از راه اندازی نرم افزار کاربردی تامین اجتماعی من خبر داد و گفت: در این نرم افزار  12 خدمت پیش بینی شده است و سازمان تلاش می کند تا 30 خدمت سازمان را در این نرم افزار جانمایی کند.

کد خبر 1196109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha