مهم‌ترین راهکار جذب نسل جدید، عمل‌گرایی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تاکید بر تبیین معیارهای شادی در دین، گفت: مهم‌ترین راهکار جذب نسل جدید، عمل‌گرایی است.

حجت الاسلام «مهدی فوقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان بر تبیین معیارهای شادی و محبت در دین برای نسل جوان آسیب دیده امروز تاکید کرد و گفت: راهکار پای دین آوردن نسل جوان و نوجوان عملگرایی است و دین را باید با عمل به نسل جدید معرفی کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: احسان کردن به دیگران و به ویژه جوانان و نوجوانان، باعث تسخیر قلب و ذهن این نسل می‌شود.


 وی ارتباطات صحیح در تبلیغ و تبیین مبانی دینی را مهم دانست و گفت: ایجاد روابط دوستانه و نزدیک با نسل جوان و بیان حقایق دین و ارزش‌ها، مهمترین روش در تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) با خُلق عظیم خود گرایش حتی دشمنان و یهودیان به دین مبین اسلام شدند، خاطر نشان کرد: پیشانی تبلیغ دین، عمل به سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: سیاست سازمان تبلیغات اسلامی برای عفاف و حجاب، کار اثباتی است.

کد خبر 1196120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha