نشست تخصصی مدیران کل فنی و حرفه ای کشور  با رییس اتاق اصناف سیستان و بلوچستان

نشست تخصصی مدیرکل حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای،مدیرکل دفتر موسسات کار آموزی آزاد و مشارکت های مردمی ، مدیرکل دفتر سنجش و ارزشیابی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با رییس اتاق اصناف استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، نشست تخصصی با حضور محمد جواد جامه بزرگی مدیرکل حراست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمد هادی حبیبی ماچیانی مدیر کل دفتر موسسات کار آموزی آزاد و مشارکت های مردمی، رضا احمدی مدیرکل دفتر سنجش و ارزشیابی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

جامه بزرگی در این جلسه گفت: باید از تجربیات کشورهای موفق و توسعه یافته در حوزه بازاراستفاده کنیم و با اعتماد  به اصناف و واگذاری امور به بخش خصوصی  به عنوان شریک اجتماعی مهارت آموزی را در کشورمان گسترش دهیم.

 

در این جلسه حبیبی بیان کرد:اعطا مجوزهای بین کارگاهی نمونه ای از اراده و رویکرد سازمان مبنی بر برون سپاری و خصوصی سازی به معنی واقعی است و بخش دولتی فقط نقش نظارتی و حاکمیتی داشته باشد.

 

همچنین  شهریاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بر ضرورت تعامل و همکاری دو سویه با مردم  و اصناف اشاره کرد و افزود:اصناف  چهره های کارآفرین هستند که هر کدام میتواند الگویی از موفقیت و مهارت در حرفه خود باشند.

 

کریمیان دبیر اتاق اصناف شهرستان زاهدان در این جلسه گفت: در دولت جدید ارتباط بخش خصوصی و دولتی و ارتباط با کارشناسان فنی و حرفه ای بیشتر شده اما نیاز است از از پیچیدگی های بروکراسی اداری برای اخد مجوزها کاسته شود.

 

گفتنی است در این جلسه 2 مجوز بین کارگاهی توسط جامه بزرگی به نمایندگان اتحادیه صافکاران و نقاشان خودرو و درودگران زاهدان با هدف شتاب بخشیدن به آموزش کیفی مهارت اعطا شد.

کد خبر 1196138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha