روابط‌عمومی های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

مدیران روابط عمومی فعال و برتر چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه ۲۳ تیر در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان این استان معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ارسلان خالدی فر» امروز (پنجشنبه ۲۳ تیر) در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های این استان که در سالن ابن سینای رحمتیه برگزار شد، از روابط عمومی ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر دستگاهی یاد کرد و اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش مهمی در پیشبرد برنامه های هر اداره ای دارند و می توانند نقش مشورتی و کلیدی در ارائه خدمت به مردم ایفا کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم و اقناع افکار عمومی با رسانه ها انجام می گیرد از همین رو اهمیت نقش روابط عمومی ها دوچندان می شود و فعالان این حوزه با هنر فن بیان و ارتباط با مخاطب می توانند واقعیت را منعکس و تاثیر انتشار اخبار ناصحیح را خنثی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی در استان اظهار داشت: یک دستگاه آنژیوگرافی به مجموع تجهیزات بیمارستانی استان اضافه شده و یک دستگاه دیگر نیز به زودی به استان وارد می شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین چهار دستگاه mri تا پایان سال به استان تعلق می‌گیرد.

 

خاطرنشان می شود: در این همایش پویش استانی واکسیناسیون برای پیشگیری از موج هفتم کرونا در استان آغاز شد.

 

کد خبر 1196146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha