همراه با رئیس دولت سیزدهم در استان کرمانشاه

مقصد بیست و هشتمین سفر رئیس جمهور استان شهید پرورو سینه ستبرایران اسلامی کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امروز پنجشنبه ۲۳ تیرماه سید ابراهیم رئیسی حضور آیت الله رئیسی  به همراه به همراه ۱۵ نفر از اعضای هیات دولت وارد استان کرمانشاه شد؛ دیدار با مردم شهرستان سرپل‌ذهاب و شرکت در جلسات شورای اداری، اشتغال و توسعه استان و همچنین سخنرانی در جمع مردم شهر کرمانشاه از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

براساس این گزارش، اعضای هیات دولت که در این سفر رییس جمهور را همراهی می کنند، به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان های تابعه استان حضور یافته  و مشکلات مردم را در حوزه های مختلف بررسی می کنند.

 

همچنین پس از پایان سفر تمامی نتایج این سفردر شورای اداری استان که به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود، مطرح و برای رفع آنها اعتبارات مناسب مصوب خواهد شد.

 

*حضور رئیس جمهور در جمع خادمان راهیان نور مستقر در پادگان «ابوذر» سرپل ذهاب 

 

رئیس جمهور امروز پنجشنبه با خادمان کاروان‌های راهیان نور که در پادگان «ابوذر» سرپل ذهاب حضور داشتند دیدار و گفتگو کردند.

 

همچنین در ادامه بازدید با فرماندهان و افسران تیپ ۳ لشکر ۸۱ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو و از زحمات و تلاش‌های نیروهای حاضر در این پادگان به منظور حراست و مرزبانی از مرزهای کشور و برقراری امنیت و آسایش مردم تقدیرو تشکر کرد.

 

رئیسی با حضور در  جمع خانواده نیروهای ارتشی ساکن در این پادگان از همراهی آنها با همسران و پدران شان قدردانی کرد و به سخنان و مشکلات آنهاگوش فرا داد و از مسئولان مربوطه خواست تا مشکلات را پیگیری و حل کنند.

*بازدید هوایی رئیس جمهور از نقاط مرزی با عراق و پایانه مرزی «پرویز خان»
 

در ادامه سفر یکروزه به کرمانشاه سید ابراهیم رئیسی به صورت هوایی از روند فعالیت پایانه مرزی و گمرک «پرویز خان»  که در مرز مشترک ایران با عراق قرار دارد بازدید و از روند فعالیت ها را رصد کردند.

 

همچنین ، استاندار کرمانشاه ضمن ارائه توضیحات لازم رئیس جمهور را در جریان روند فعالیت و مبادلات اقتصادی پایانه‌های مرزی استان قرار  دادند.

 

گفتنی است ،مرز رسمی پرویزخان در شهرستان مرزی قصرشیرین، بزرگترین شاهراه اقتصادی ایران به عراق است که بیشترین حجم صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان از این گذرگاه بین‌المللی صادر می‌شود و می‌توان گفت تنها مرزی است که خواب ندارد و تمام ایام سال فعال است.

*بازدید رئیس نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در استان کرمانشاه 
 

امروزعصر  در ادامه  سفر رییس جمهور به کرمانشاه سید ابراهیم رئیسی از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه بازدید کرد.

 

همچنین، اقدامات این شرکت‌ها شامل ساخت تجهیزات پیشرفته و مدرن تولید نشاء، تولید نمک‌های غیرخوراکی اکوسیستم دریایی، تولید تکنیکال کودهای شیمیایی، تولید اسیدهای فلوئور پایه و فوم آتش نشانی است.

کد خبر 1196151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha