رفع مشکل ۳۷۲ روستای فارس با جهاد آبرسانی

سردار فدوی گفت: امیدواریم تمامی پروژه های جهاد آبرسانی در فارس تا پایان سال جاری به اتمام برسد و مشکل آب ۳۷۲ روستا برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «علی فدوی»، امروز (پنج شنبه 23 تیر) در بازدید از پروژه های جهاد آبرسانی استان فارس گفت: حرکت های جهادی از برکات انقلاب اسلامی است و با تشکیل بسیج سازندگی دوباره جریان حرکت های جهادی احیا شد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی معتقدیم که کارهای عمرانی و جهاد آبرسانی باید تسریع شود و مایه خرسندی است که امروز شاهد حرکت های جهادی با قدرت بالا و مهارت های فنی بیشتر در حوزه آبرسانی به روستاها هستیم.

وی ضمن ابراز رضایت از روند آبرسانی به روستاها بیان کرد: امیدواریم تمامی پروژه های جهاد آبرسانی در فارس تا پایان سال جاری به اتمام برسد و مشکل آب 372 روستا برطرف شود.

سردار فدوی ادامه داد: روستاهای تحت پوشش طرح جهاد آبرسانی افزایش خواهد یافت و در حوزه حرکت های جهادی آرمان ها و اهداف فراوان و سطح بالایی در نظر داریم.

وی گفت: کارهای جهادی تنها به آبرسانی معطوف نمی شود و در راه سازی، ساخت مسکن محرومین، آبخیزداری و کشاورزی نیز شاهد این حرکت ها هستیم و تمام نهادها برای رفع محرومیت ها در سریعترین زمان ممکن باید همکاری کنند.

خاطر نشان می شود، سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در جلسه دفتر فنی جهاد آبرسانی بسیج سازندگی فارس و بررسی میزان پیشرفت پروژه های آبرسانی به روستاهای فارس از طریق بالگرد به همراه سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس به صورت میدانی از پروژه های تخته سنگ بیضا و شرق مرودشت بازدید کرد.

کد خبر 1196158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha