اجرای سامانه گرمسیری پروژه ای برای توسعه اقتصاد و کشاورزی مناطق مهم و راهبردی است

محرابیان با اشاره به اهمیت اجرای سامانه گرمسیری گفت: این سامانه پروژه ای برای توسعه اقتصاد و کشاورزی مناطق مهم و راهبردی است که با پیشرفت خوبی بخصوص در استان کرمانشاه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، علی اکبر محرابیان امروز روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی،گفت: هدف از سفرهای استانی مسوولان کشور بررسی مسایل و موضوعات و رفع موانع موجود در مسیر انجام پروژه های عمرانی و زیربنایی است.

 

وزیر نیرو افزود: با توجه به منابع آبی شهرستان نباید مشکلی در تامین آب داشته باشیم که البته با پیگیری تخصیص اعتبار طرح های عمرانی جهت رساندن آب به شهرها و روستاهای دارای تنش آبی این شهرستان، مشکلات موجود کاهش خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین کار در شهر ثلاث باباجانی آبرسانی از سدآزادی به دشت حر است، خاطر نشان کرد: باید همکاران آب منطقه ای مطالعات طرح را آغاز کنند تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین اعتبار مشکل این شهر که یکی از مطالبات بحق مردم است رفع شود.

 

محرابیان، با اشاره به روند غعالیت پروژه های شهرستان ثلاث بابا جانی، اظهارکرد: بیمارستان ۳۰ تخت‌ خوابی شهر تازه ‌آباد با پیشرفت ۸۵ درصد و تامین مالی ۴۳ میلیارد تومان و اعتبار مصوب ۴۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین  پیشرفت فیزیکی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر تازه آباد نیز خوب و در حال اجرا است و تونل سیاه طاهر نیز نیازمند اعتبار است که انجام خواهد شد.

نیز 

کد خبر 1196160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha