بازخوانی نامه امام علی(ع) به مالک اشتر موجبات اجرای عدالت را فراهم می آورد

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان اینکه عظمت امیرالمومنین(ع) باید در طول سال به مردم معرفی شود و نباید به روز عید غدیر اکتفا کرد، گفت: اگر جهان بشریت بخواهد روی عدالت را ببیند باید نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بازخوانی و اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت الاسلام «شرف الدین نظری خادم الشریعه» امروز(۲۳تیر) در گردهمایی روحانیون شهرستان ساری بمناسبت گرامیداشت واقعه غدیر و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در راستای رسالت مندی ترویج فرهنگ نورانی غدیر در مصلی امام خمیین(ره) ساری برگزار شد، با بیان اینکه قوام دین به رسالت و دوام دین به امامت است، اظهار کرد: امامت حرکت عالم هدایت را استمرار می بخشد.

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه غدیر در استان مازندران با بیان اینکه غدیر هویت ماست، افزود: نعمت هدایت و خلقت دو نعمت اصیل در جهان هستی هستند؛ خلقت رتبه وجودی و هدایت رتبه شرفی دارد.

 

وی با بیان اینکه در روایات دینی از غدیر به عنوان افضل الاعیاد یاد شده است، گفت: بعد از خاتم رشته هدایت به دست امام(ع) است.

 

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان اینکه باید وظیفه غدیری خود را مرور کنیم، ادامه داد: در دهه ولایت و امامت حضور داریم و باید غدیر باوران و غدیر یاوران بای در کنار هم جمع شوند و مروج غدیر باشند.

 

وی با بیان اینکه باید اجتماع غدیری شکل دهیم، گفت: روحانیت هر جا دور هم جمع شوند باهم اتحاد داشته باشند می توانند حرف اول را در پیشبرد اهداف عالیه دین بزنند.

 

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان اینکه عظمت امیرالمومنین(ع) باید در طول سال به مردم معرفی شود و نباید به روز عید غدیر اکتفا کرد، افزود: اگر جهان بشریت بخواهد روی عدالت را ببیند باید عهد نامه امام علی(ع) به مالک اشتر را بازخوانی و اجرایی کنند.

 

کد خبر 1196163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha