همکاری بسیج و گروه‌های جهادی با دولت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم/ تحولی جهادی را در کشور رقم می‌زنیم

سردار زهرایی آمادگی مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی را برای کمک به دولت سیزدهم و گره گشایی از کار مردم اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و انقلابی است و ما امیدواریم در سایه همکاری با دولت تحولی جهادی در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «محمد زهرایی» امروز در جلسه ستا حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی استان گلستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی به عنوان تنها نظام مبتنی بر اسلام توانست حکومتی را برپا کند که توانسته معادلات همه دنیا را بر هم بزند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور انقلاب اسلامی را مبتنی بر فقه و مکتب وحی توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی شکل گرفت که دنیا بین ابرقدرتهای شرق و غرب تقسیم شده بود اما جمهوری اسلامی ایران توانست علاوه بر اینکه معادلات سیاسی را تغییر دهد بلکه طرح جدیدی را برای حکمرانی ارائه کند.

 

وی ادامه داد: مهمترین نیرو و قدرت انقلاب اسلامی، برخورداری از نیروی پرتوانی به نام مردم است  که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد.

 

سردار زهرایی با بیان اینکه رویکرد گروه های جهادی امام و امتی است، ادامه داد: جریان جهادی یک جریان ولایی و انقلابی است که وابستگی به هیچ حزب، گروه و جریانی ندارد. 

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی بازوان پرتوان بسیج هستند، گفت: بسیاری از کارهای بزرگی که در کشور بر زمین مانده با توان و قدرت ایمان این گروه های جهادی انجام شده است که نتیجه آن اجرای طرح های محرومیت زدایی متعدد در سراسر کشور است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور آمادگی مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی را برای کمک به دولت سیزدهم و گره گشایی از کار مردم اعلام کرد و افزود: دولت سیزدهم دولتی مردمی و انقلابی است و ما امیدواریم در سایه همکاری با دولت تحولی جهادی در کشور ایجاد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در همان شروع کار دولت سیزدهم اعلام کردیم حاضر هستیم مردم‌پایگی شعارهای انتخاباتی دولت را بپذیریم که با استقبال آیت الله رئیسی نیز روبرو شد.

 

کد خبر 1196173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha