هدف بایدن از سفر به غرب آسیا سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: بایدن ادعا کرده برای آرامش این کشورها وارد غرب آسیا شدم اما در واقع هدف آن سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، فروش سلاح و گسترش اسلام هراسی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۴ تیرماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: اگر کسی در روز غدیر اطعام دهد انگار تمام اولیا و انبیا را اطعام کرده است.

 

امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به این که باید از غدیر خم تجلیل کنیم، بیان کرد: منشا تمام مناسبت ها عید غدیر خم است و ما باید نقش ولایت در عبادت را بدانیم.

 

وی با بیان این مطلب که پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید؛ نماز ستون دین است، افزود: تکیه گاه نماز، ولایت است و باید ولایت را بیشتر بشناسیم.

 

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به مقایسه ولایت با ضد ولایت، ابراز کرد: هم انبیا و هم کفار به دنبال اعمال ولایت هستند اما ولایت کفار از نور به سوی ظلمت هدایت می‌کند و ولایت انبیا از ظلمات به سوی نور هدایت می کند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: تمام مستکبرین از صدر اسلام تاکنون دنبال این هستند که کلید ولایت را بربایند و آن را ضعیف کنند.

 

وی با اشاره به این که اگر بخواهیم دین پایدار بماند باید پشتیبان ولایت باشیم، خاطرنشان کرد:  اولین درس غدیر این است که اگر بخواهیم منحرف نشویم باید از خدا، پیامبر (ص)، اولیای الهی و ولایت پیروی کنیم.

 

حجت الاسلام افشارمنش ادامه داد: درس دوم غدیر این است که کار را باید به کاردان سپرد، درس سوم سیاست از دیانت دور نیست و درس چهارم اگر حقی از انسان اگر ضایع می‌شود باید همانند علی صبر کرد.

 

امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: فرمایشات حضرت علی (ع) در آخرین لحظات عمر سفارش به تقوا و نظم در زندگی بوده است.

 

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری آمریکا به غرب آسیا، عنوان کرد: بایدن ادعا کرده برای آرامش این کشورها وارد غرب آسیا شدم اما در واقع هدف آن سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، فروش سلاح و گسترش اسلام هراسی می باشد.

 

حجت الاسلام افشارمنش بیان کرد: به فضل الهی در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران با وجود ملت بزرگ، رهبری، نیروهای نظامی و انتظامی توانسته روی پای خود بایستد.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، تصریح کرد: این نهاد انقلابی حافظ نظام و مردم سالاری در بحث انتخابات است و دلیل حضرت امام برای تشکیل این نهاد تحقق این مهم بوده است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز ما مدیون نیروی انتظامی است که جا دارد از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر کنیم.

 

حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه، گفت: ۲۵ تیرماه سالروز تشکیل بهزیستی و تامین اجتماعی است که از زحمات این بزرگواران نیز تشکر می کنیم.

کد خبر 1196263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha