رسانه‌ها باید دستاوردها و نقاط قوت انقلاب اسلامی را بیان کنند

حجت‌الاسلام محمدیان بر لزوم جهاد تبیین در زمینه حقایق قبل و پس از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید دستاوردها و نقاط قوت انقلاب اسلامی را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام احمد محمدیان» امروز (جمعه ۲۴ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عيد سعید غدیر خم اظهار کرد: دوری از ولایت حضرت امیرالمؤمنین (ع)، آسیب‌های زیادی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با بیان اینکه مسئله غدیر باید تا قیامت تبلیغ شود افزود: لازم است برای خروج و نجات از مشکلات، حضرت علی (ع) را هر چه بیشتر و بهتر به مردم معرفی کنیم.

 

وی ضمن گرامیداشت ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی اذعان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند امنیت و عافیت به عنوان نعمت‌هایی محسوب می‌شوند که ما به حدی غرق آنها هستیم که نسبت به آنها آگاهی لازم را نداریم.

 

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: زمانی که بدن ما سالم است، حواسمان نیست که لطف و عنایت خداوند چگونه شامل حال ما شده اما اگر ما یا یکی از اعضای خانواده دچار مشکلاتی شود، این درد برای ما چندین برابر خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه رهبر در جامعه بسیار مهم است که باید به آن اهمیت دهیم عنوان کرد: ضرورت دارد نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت اندیمشک با تأکید بر لزوم جهاد تبیین در زمینه حقایق قبل و پس از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها باید دستاوردها و نقاط قوت انقلاب اسلامی را بیان کنند.

 

کد خبر 1196307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha