واقعه غدیرخم یک مکتب راهبردی برای همه بشریت است

حجت‌الاسلام نکونام گفت: واقعه غدیرخم یک مکتب راهبردی برای همه بشریت است و سعادت و کمال انسان ها در گرو زیر پرچم غدیر قرار گرفتن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۲۴ تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت امام هادی (ع) و با اشاره به میلاد امام کاظم (ع) در ۲۰ ذی الحجه، گفت: امام کاظم (ع) خداشناسی، جهان‌شناسی، دین‌شناسی و دشمن‌شناسی را تمامی علم می دانستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و افزود: امام هادی(ع) واقعه غدیرخم را به خوبی در جامعه کبیره خود تبیین نموده است تا عمق آن را درک کنیم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه عید غدیر خم به عنوان بزرگترین عید در روایات مطرح است، اظهار کرد: امروز محبت اهل بیت در میان مردم بسیار است و غدیر به عنوان یک عید برجسته گرامی داشته می شود.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه عید غدیر باید بیشتر از همیشه زنده و پویا باشد، ادامه داد: باید محتوا و حقیقت غدیر برای آحاد مردم جامعه تبیین گردد و نسل های آینده با این محتوا آشنا شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: واقعه غدیرخم یک مکتب راهبردی برای همه بشریت است و سعادت و کمال انسان ها در گرو زیر پرچم غدیر قرار گرفتن است.

 

خطیب جمعه شهرکرد بر زنده نگه داشتن امید در دل مومنان تاکید و خاطرنشان کرد: ناامیدی سرباز دشمن است و نباید مشکلات و عملکرد ضعیف برخی افراد موجب ناامیدی جامعه اسلامی شود.

 

کد خبر 1196310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha