گسترش فرهنگ غدیر آرامش و امنیت را به دنبال دارد

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه گسترش فرهنگ غدیر آرامش و امنیت را به دنبال خواهد داشت گفت: غدیر تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه با توجه به کاهش کرونا همزمان با عصر یکشنبه واقعه غدیر در این شهر بازخوانی می‌شود، گفت: آگاهی بیشتر جوانان از این رویداد مهمترین هدفی که از این طرح دنبال می‌شود لذا شهروندان را به دیدن آن دعوت می‌کنیم.

 

امام جمعه شاهرود  با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ غدیر آرامش و امنیت را به دنبال خواهد داشت،اظهار کرد: امروز زمانی که باید مسئله غدیر و لزوم حضور ولایت برای جامعه تبیین شود تا دشمن نتواند به هر بهانه با در دست‌گیری فضای مجازی ذهن جوانان را گمراه کند.

 

وی با بیان اینکه غدیر تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت بشریت است، افزود: با آگاهی بخشی و بصیرت قطعاً زمانی فرا می‌رسد که مردم لزوم غدیر را بهتر درک خواهند کرد و برای جهانی شدن آن تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام امینی ایجاد وحدت بین همه کشورهای مسلمان را مهمترین پیام حج دانست وافزود: امروز خوشبختانه زمینه تقویت وحدت به دلیل پیدایش نگاه نو اندیشمندان فراهم شده است.

 

وی ضمن بیان اینکه پدیدار شدن محور مقاومت در منطقه نیز خو عاملی که به تقویت وحدت بین کشورها دامن زده است، افزود: امروز یکی از هراس‌های دشمن همین یکی شدن و وحدت کشورها است لذا باید این الگوی موفقیت همچنان مورد تاکید همگان باشد.

کد خبر 1196325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha