حل مشکلات با اعتماد به آمریکا، خیال باطل است

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه که به آمریکا اعتماد کردند ،گفت: حل مشکلات با اعتماد به آمریکا خیال باطل است و رونق اقتصادی نمی آورد و اقتصاد بابد درون زا و مبتنی بر اعتماد به جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر گفت: اگر همان فعالیتی که برای محرم صورت می گیرد، برای عید سعید غدیر نیز انجام می شد، برخی از مشکلات امروز، وجود نداشت.
امام جمعه گلشهر با بیان اینکه مساله غدیر در ۷۰ منبع متقن اهل سنت با تفاوتی آمده است، افزود: عید غدیر تنها عید سادات نیست و عید شیعه است و این روز را طوری باید گرامی داشت که عید همه است و همه در شادی این روز حتی با نذری های کم شرکت کنند.
وی اطعام شب و روز غدیر را تاکید روایات برشمرد و روز غدیر، روز افشای حقی که باطل شده‌ خواند و از همه هیات ها، مسجد و حسینیه ها که بر پایی جشن عید غدیر تلاش می کنند، قدر دانی کرد
حجت الاسلام موسوی خراسانی در پاسخ به این سوال که اعتماد به آمریکا، رونق اقتصادی می آورد، تبیین کرد: کشورهای منطقه که با آمریکا ارتباط دارند پاسخ این سوال هستند، عراق و افغانستان دارای منابع طبیعی فراتر از ایران هستند و ۲۰ سال حضور آمریکایی را در کشورشان تجربه کردند ولی رفاه ندارند درحالی که تحریم و مشکلات ایران را ندارند.
امام جمعه گلشهر حل شدن مشکلات با اعتماد به آمریکا را یک خیال باطل خواند و تاکید کرد: اقتصاد باید درون زا باشد و به جوانان تحصیل کرده کشور اعتماد کرد و از اقتصاد تک محصولی  خارج شد و دولت سیزدهم نیز تلاش خود را در این راه می کند و امیدواریم بتواند بر مشکلات غلبه کند./

کد خبر 1196334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha