مسابقه نقاشی غدیر در کانون فرهنگی هنری «آفرینش» گندمان برگزار می شود

زمانی گفت: مسابقه نقاشی غدیر به مناسبت عيدغديرخم به همت کانون فرهنگی هنری «آفرینش» در مسجدالرضا (ع) شهر گندمان برگزار می شود.

«عذرا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقه نقاشی غدیر به مناسبت عيدغديرخم به همت کانون فرهنگی هنری «آفرینش» در مسجدالرضا (ع) شهر گندمان برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجدالرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: این کانون هرساله در دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی را با همکاری سایر دستگاه ها و فعالان فرهنگی شهر گندمان برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: یکی از برنامه های اجرایی این کانون در دهه امامت و ولایت برگزاری مسابقه نقاشی غدیر با همکاری  آموزشگاه «ماه نو» است که در تکنیک های آب رنگ، پاستیل، قلم، مدادرنگی و رنگ و روغن برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجدالرضا (ع) شهر گندمان با اشاره به اینکه این مسابقه امروز شنبه ۲۵ تیر در محل آموزشگاه «ماه نو» برگزار می شود، ادامه داد: به برگزیدگان مسابقه، جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

زمانی به سایر برنامه های این کانون اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی، برگزاری مسابقات قرآن، مسابقه پخت غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، راه اندازی صندوق قرض الحسنه ثامن الائمه (ع) در مسجد و اعطای تسهیلات به افراد نیازمند از دیگر فعالیت ‌های شاخص این کانون است.

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت های شاخص کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) گندمان گفت: همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج برادران و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا از دیگر رویکردهای این کانون فرهنگی هنری در انجام فعالیت های فرهنگی هنری در مسجدالرضا (ع) گندمان است.

 

زمانی ادامه داد: اجرای طرح «شرحی بر دعای افتتاح» در فضای مجازی و سنت «نذر مهدوی»، برگزاری برنامه «روزه اولی ها» در ماه مبارک رمضان، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان با دعوت از مشاورین و روحانیون و برگزاری کلاس های احکام، تربیت فرزند، همسرداری، سبک زندگی از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری آفرینش است.

 

کد خبر 1196403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha