۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

همزمان با عید سعید غدیرخم و به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با عید سعید غدیرخم و به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

 

این سیزدهمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان چهارمحال و بختیاری است که با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

 

این اقدام خیرخواهانه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه اجرایی می شود.

 

۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲۸ نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان های لردگان، خانمیرزا،  بروجن و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری بین عزتمندان توزیع می شود.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تاکنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در ۱۲ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و در چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال نموده است.

 

کد خبر 1196483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha