تلاش برای حل مسائل اولویت دار جامعه با مطالبه گری و اقدامات پژوهشی بسیج دانشجویی فارس

یوسفی گفت: بسیج دانشجویی فارس برای حل مسائل اولویت دار جامعه از مسیر مطالبه گری از مسئولان و اقدامات پژوهشی و مطالعاتی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 25 تیر) با اشاره به حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نشست های پرسش و پاسخ دانشجویی در جمع خبرنگاران گفت: بسیج دانشجویی استان فارس با محوریت شورای تبیین مواضع و قرارگاه «احمدی روشن» و مشارکت تمامی دانشگاه های سطح استان و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص پاسخگویی به سئوالات و همچنین رفع ابهامات دانشجویان به راه اندازی سلسله نشست های گفت و شنود با مسئولین اقدام کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: دانشجویان، آخرین مسائل و موضوعات اولویت دار و قابل طرح در حوزه ماموریتی مسئول دعوت شده در این نشست ها را عنوان و تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات مردمی می کنند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی فارس برای حل مسائل اولویت دار جامعه از مسیر مطالبه گری از مسئولان و اقدامات پژوهشی و مطالعاتی استفاده می کند.

یوسفی تاکید کرد: بسیج دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی کشور، خود را متعهد به تلاش برای حل چالش های پیش روی انقلاب اسلامی می ‌داند.

وی گفت: از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی برای شرکت در سلسله نشست های گفت و شنود بسیج دانشجویی فارس دعوت می کنیم و دفاتر بسیج دانشجویی در مرحله اول این نشست ها میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده و نمایندگانی که اعتقاد راسخ به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتند با حضور خود پاسخگوی سئوالات دانشجویان بوده اند.

کد خبر 1196510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha