گفتمان غدیر ظرفیت بی نظیر برای تبیین فرهنگ ولایت مداری است

حجت الاسلام ولایی برحق با تبریک عید سعید غدیر خم و تولید بیش از ۲۰۰ عنوان محتوای رسانه ای گفت: گفتمان غدیر ظرفیت بی نظیر تبیین فرهنگ ولایت مداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام ولایی برحق طی نشست خبری که شنبه ۲۵ تیر در سازمان تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد گفت: گفتمان غدیر ظرفیت بی نظیر تبیین فرهنگ ولایت مداری است .

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: جریان غدیر زمینه ایجاد روحیه اخوت و همدلی میان مومنان جامعه به سمت فرهنگ اجنماعی و همیاری مردمی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی جشن های مردمی با محوری دهه ولایت و امامت بیان کرد: سادات معظم به مناسبت عید غدیرخم به صورت اجتماعی در قالب گروه ها وتجمع های گروهی حضور پیدا می کنند و این فرصتی است برای بیعت با این عزیزان و تکریم و تجلیل آنان. 

 

 

وی با بیان این مطلب که از جمله رسوم عید غدیر اکرام، تهیه و توزیع غذا میان مردم است عنوان کرد: طراحی و برنامه ریزی برنامه های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت با مشارکت دستگاه ها و نهادهای هم سو از جمله شاخص های برنامه ریزی به این مناسبت است. 

 

وی ادامه داد: توزیع بیش از ۵۰۰ هزار پُرس غذا با عنوان طرح اطعام علوی، فضاسازی محیط های شهری، اجرای طرح هر خانه یک پرچم، برپایی جشن نگین ولایت، تولید و پخش موشن گرافی، پادکست که مجموع آن به بیش از تولید ۲۰۰ برنامه رسانه ای می رسد بخشی از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با هدف محتواسازی به مناسبت غدیر است.

 

کد خبر 1196522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha