اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم و نیمه برخوردار لرستان

سرهنگ ملک آرا گفت: تعداد چهار تیم درمانی و دندانپزشکی به مناطق محروم و نیمه برخوردار استان لرستان اعزام شده اند.

سرهنگ « عبدالوحید ملک آرا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح یاسر در استان، اظهار داشت: این طرح در راستای تقویت خدمت رسانی به محرومان در حوزه بهداشت و درمان اجرایی شده است.

 

وی افزود در قالب طرحی به نام ‌«یاسر» اجرا می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درمانگاه‌های موسسه در سطح استان، از تخفیفات ویژه درمانی این طرح استفاده کنند.

 

رئیس موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح یاسر ارائه بهتر و بیشتر خدمات درمانی به افراد معسر در مناطق طرح کرامت و محروم استان است.

 

وی ادامه داد: در روزهای اخیر به مناسبت دهه ولایت چهار تیم درمانی و  دندانپزشکی طرح یاسرموسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان به منطقه نیمه برخوردار "اسدآبادی و کرگانه" از توابع شهرستان خرم آباد اعزام‌شده است.

 

سرهنگ ملک آرا ادامه داد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان و سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، چهار تیم درمانی و دندانپزشکی در قالب طرح یاسر به منطقه نیمه برخوردار "اسد آبادی و کرگانه" از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شد.

 

وی افزود: این اکیپ شامل دندان‌پزشکان، پزشکان، دستیار داندانپزشک، ماما، پرستار و روانشناس است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

 

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان با اشاره به خدمات درمانی و دندانپزشکی در این اعزام گفت: علاوه بر خدمات پزشکی و مشاوره ای، خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل: ( ترمیم دندان، عصب کشی، پر کردن،جرم گیری ودندان کشیدن) و دارو به اهالی منطقه است و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به 200 نفر است.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، معاونت اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان امروز از روند ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی در  منطقه اسدآبادی و کرگانه دیدار و بر  ادامه  این گونه اعزام های جهادی جهت ارائه خدمات و رفع هرچه سریع تر مشکلات بهداشتی و درمانی و دندانپزشکی اینگونه مناطق در قالب طرح یاسر تاکید نمودند.

 

همچنین در این دیدار با حضور و نظارت بر  چگونگی اجرای طرح  یاسر،از عملکرد اعزام  ۴ تیم درمانی و داندانپزشکی  در منطقه نیمه برخوردار اسد آبادی و گرگانه بازدید بعمل آورد.

 

کد خبر 1196583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha