نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با مدیر و کارکنان کانون های مساجد استان

ویژه در نشست صمیمی با مدیر و کارکنان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: مسجد همواره جایگاهی برای رشد انسان ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «مسعود ویژه» در نشست صمیمی با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به دهه امامت و ولایت گفت: همان گونه که برای ماه محرم برنامه های خاصی در سراسر مساجد و مکان های مختلف برگزار می شود در دهه امامت و ولایت نیز باید هر روز شاهد جشن و جنگ های شادی در چهار چوب موازین دینی و اسلامی باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ، ضمن اشاره به جایگاه مسجد و تاثیر فعالیت های آن بر اقشار مختلف جامعه، افزود: جنس تاثیرگذاری مسجد بر ذهن کودک و نوجوان کاملا ثابت شده است ، مسجد همواره جایگاهی برای رشد انسان ها بوده است.

 

«حمیدرضا ناهیدی فرد » نیز در ادامه جلسه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در کانون های را بیان کرد و گفت: جلسات توجیهی مدیران و اعضای کانون های  فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ها  با حضور کارشناسان استان در شهرستان ها در حال برگزاری است .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  آموزش توجیهی مدیران کانون ها در خصوص رویداد فهما و ثبت اطلاعات کانون در رواق های مختلف سامانه بچه های مسجد در جلسات شهرستان ها برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یک شبکه عظیم خانواده محور و مسجد پایه هستند که جذب نوجوانان و جوانان را دنبال می کنند،  افزود: در بحث اوقات فراغت نیز کلاس های مختلف و متنوعی در کانون های مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان برگزار می شود.

 

گفتنی است ، در ابتدای این دیدار حمیدرضا ناهیدی فرد،  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداخت و کارشناسان این ستاد نیز به معرفی حوزه های کاری خود پرداختند و مسائل و دغدغه های حوزه کاری خود را بیان کردند.

 

بستن تفاهم نامه جهت  آموزش کانون ها با برخی از ادارات از جمله آسیب های اجتماعی،  اجرای سرود کانون های مساجد در نقاط مختلف استان همدان در عید غدیر خم، حضور مدیر کل ارشاد در برخی جلسات سه شنبه های تکریم، بازدید مدیر کل ارشاد از کانون های فرهنگی هنری مساجد، آشنایی با سامانه بچه های مسجد و بحث اوقات فراغت کانون ها از دیگر موارد مطرح شده در نشست صمیمی مدیر کل ارشاد با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بود.

 

در پایان مدیر کل ارشاد از بخش های مختلف کانون های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بازید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1196585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha