اثرات میزبانی مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه در دادگستری فارس ملموس است

حجت الاسلام موسوی گفت: شیراز میزبان دوره هفتم و هشتم مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه بوده است و در دوره هفتم این میزبانی اثرات ملموسی در دادگستری فارس داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (شنبه 25 تیر) در هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه که در شیراز در حال برگزاری است، گفت: شیراز میزبان دوره هفتم و هشتم مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه بوده است و در دوره هفتم این میزبانی اثرات ملموسی در دادگستری فارس داشت.

رئیس ‌کل دادگستری فارس افزود: انس با قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی تاثیرات مطلوبی دارد و موجب رشد و ارتقای فردی و رشد اجتماع می شود و هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم در قوه قضائیه دستیابی به رشد و تعالی در سایه انس با قرآن است.

وی اضافه کرد: اثرگذاری انس با قرآن کریم به صورت عملی در مجموعه دادگستری از اهداف برگزاری این مسابقات است و هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه با تاکید ویژه بر عفاف و حجاب و زیست عفیفانه برگزار شده است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: استفاده عملی از آموزه‌ های قرآنی در مجموعه قضایی از اولویت های ماست و خوشبختانه استان فارس در زمینه ‌های قضایی، کاهش اطاله دادرسی، فناوری و اتقان آرا یک دادگستری پیش ‌رو بوده و فعالیت های قرآنی مختلفی نیز در طول سال برگزار می کند.

وی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در پنج ‌شنبه هر هفته در اکثر مجموعه دادگستری شهرستان ‌های فارس بیان کرد: عفاف و حجاب و نماز موضوعات اولویت دار دادگستری فارس است و دادگستری فارس در این حوزه ها از ادارات پررنگ فرهنگی در سطح استان شناخته می شود.

کد خبر 1196596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha