۸۳ برنامه به مناسبت عید ولایت در جهرم برگزار می شود

احمدی گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت تعداد ۸۳ برنامه فرهنگی، قرآنی، ورزشی، سازندگی و امنیتی به همت بسیجیان شهرستان جهرم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (شنبه ۲۵ تیر) با تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به برگزاری ۸۳ عنوان برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان جهرم به خبرنگاران گفت: این برنامه ها در پنج محور فرهنگی، قرآنی، ورزشی، سازندگی و امنیتی برنامه ریزی شده است. 

 
فرمانده سپاه جهرم افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف هنری، کتاب و کتابخوانی، برگزاری جشن، گلباران قبور مطهر شهدا، تهیه فیلم مستند غدیر، تولید محتوای فضای مجازی و فضا سازی سطح شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و کارگاه های آموزشی مهارتی از جمله این برنامه ها است.
 
 
احمدی جابری برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد و پایگاه های مقاومت، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم را از جمله برنامه های قرآنی معرفی کرد. 
 
 
وی برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در سطح مساجد، محلات، پایگاه ها و حوزه های مقاومت را به عنوان برنامه های ورزشی و برگزاری رژه اقتدار بسیج و اجرای گشتهای رضویون در جهت تامین امنیت پایدار، از جمله برنامه های امنیتی ایام دهه ولایت عنوان کرد. 
 
 
فرمانده سپاه جهرم از اعزام تیم‌های مختلف جهادی به مناطق محروم در عرصه های مختلف خبر داد و اظهار کرد: جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، ذبح دام قربانی و پخت و  توزیع غذای گرم بین محرومین را از جمله برنامه های بسیج سازندگی در این ایام عنوان داشت. 
 
کد خبر 1196644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha