خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم  روستایی شهرستان مرزی درمیان ارائه شد

هنری از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم روستایی شهرستان مرزی درمیان به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» ظهر امروز (۲۵ تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت شاهد فعالیت گسترده جهادگران بسیجی از جمله عمرانی، پزشکی، محرومیت زدایی، علمی، فرهنگی، هنری در نقاط محروم استان هستیم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: فعالیت گروه های جهادی پزشکی و توجه به حوزه بهداشت و درمان در خراسان جنوبی با توجه به کم‌برخورداری و پراکندگی استان تاثیرات قابل توجهی داشته و همواره مورد استقبال مردم در مناطق مرزی واقع شده است.

 

هنری عنوان کرد: یکی از شهرستانهای مرزی استان که همواره مورد توجه گروه های جهادی پزشکی بوده و مردم این منطقه نیز از به خدمات بهداشت و درمان نیاز دارند شهرستان مرزی درمیان است.

 

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته گروه جهادی دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت ارائه خدمات به مردم مرزی این شهرستان مهمان مردم روستاهای اِشک و زیدان بودند، تصریح کرد: این گروه جهادی دندانپزشکی در مدت چهار روز از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه به بیش از ۲۹۰ نفر خدمات رسانی داشته است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش خدمات این گروه جهادی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بوده، افزود: خدمات این گروه جهادی شامل ۹۰  مورد ترمیم، ۲۰۰ مورد کشیدن، معاینه و توزیع بسته بهداشت دهان و دندان شامل مسواک، خمیردندان و ... بوده است.

کد خبر 1196657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha