۳۵۰ برنامه به مناسبت هفته ملی مهارت در گلستان برگزار می شود

کرایلو از برگزاری ۳۵۰ برنامه همزمان با هفته ملی مهارت در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمزه کرایلو» امروز «شنبه ٢۵ تیر» در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در هفته ملی مهارت امسال برنامه های متنوعی از برگزاری مسابقات تا افتتاح پروژه های مختلف در استان پیش بینی شده است.

 

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: در این هفته ۳۵۰ برنامه در قالب ۷۳ عنوان پیش بینی شده است که در شهرستان‌های مختلف برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری مسابقه تیترنویسی مهارت ویژه خبرنگاران یکی از برنامه‌های این هفته خواهد بود و علاقه مندان تا هفتم تیرماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

 

کرایلو گفت: برگزاری مسابقه مهارتی ویژه دانشجویان، مسابقه عکس مهارت با رویکرد کارآفرینان فردا، جشن خانواده بزرگ فنی و حرفه‌ای استان، جشنواره مهارت با حضور معاون سازمان، افتتاح آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در ۱۴ شهرستان و همچنین مسابقات مختلف آشپزی، طبخ آبزیان و ... از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها طرح تنظیم موتور رایگان در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و مینودشت است که مردم می توانند برای دریافت این خدمات به آموزشگاه های فنی و حرفه ای که رشته‌ مکانیک خودرو دارند، مراجعه کنند. 

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: علاوه براین در این ایام مراکز جوارکارگاهی در گرگان و علی آبادکتول با حضور معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای به بهره برداری خواهد رسید.

 

کد خبر 1196677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha