بیش از ۵۰۰۰ معتاد متجاهر  در استان  نگهداری و بازتوانی می‌شوند

دلبری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در ۲۲ مرکز در کل استان نگهداری و بازتوانی می‌شوند؛ گفت: بیشتر دغدغه‌ی ما بر مسئله‌ی صیانت از بهبودیافتگان متمرکز است که با کمک سازمان بهزیستی کشور امسال چند مرکز برای این منظور تأسیس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « غلامحسین دلبری» امروز شنبه (۲۵ تیر) در نشست خبری که به مناسبت چهل و دومین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی برگزار شد؛ بیان کرد: ۲۰۴ نفر از مددجویان دچار اختلال هویت جنسی در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که شناسایی شده و خدمات بهداشتی، مشاوره‌ای، مددکاری و روان‌شناختی دریافت می‌کنند.

 

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی افزود: در زمینه تغییر جنسیت، ما نقش تسهیلگر را داریم که این افراد را به مراکز درمانی راهنمایی و کمک‌هایی را برای تغییر جنسیت به آنها ارائه می‌کنیم تا بتوانند زندگی آرام‌تری را بگذرانند.

 

وی در خصوص اعتیاد با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر در ۲۲ مرکز در کل استان نگهداری و بازتوانی می‌شوند؛ گفت: بیشتر دغدغه‌ی ما بر مسئله‌ی صیانت از بهبودیافتگان متمرکز است که با کمک سازمان بهزیستی کشور امسال چند مرکز برای این منظور تأسیس می‌شود.

 

دلبری با اشاره به این مطلب که امسال ۷۰۰ مددجو را تحت پوشش برنامه‌ی صیانت می‌گیریم و برای هر مددجوی جویای کار ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت اختصاص می‌دهیم؛ تصریح کرد: در هفته بهزیستی سه واحد کانکس کاهش آسیب در مناطق آسیب‌خیز مشهد بهره‌برداری می‌شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1196679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha