افزایش ۱۸۷ درصدی فروش محصولات پتروشیمی شیراز

جوانمردی گفت: شرکت پتروشیمی شیراز در سه ماهه نخست امسال افزایش ۱۸۷ درصدی در فروش محصولات خود داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا جوانمردی»، امروز (شنبه 25 تیر) ضمن ابراز خرسندی از افزایش قروش محصولات شرکت پتروشیمی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: شرکت پتروشیمی شیراز در سه ماهه نخست امسال افزایش ۱۸۷ درصدی در فروش محصولات خود داشته است.

مسئول روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز افزود: در سه ماهه نخست امسال و علیرغم شرایط خاص فروش بازار‌های جهانی به دلیل نزدیک شدن به فصول کم مصرف محصول، شرکت پتروشیمی شیراز توانست در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به افزایش ۱۸۷ درصدی در ارزش فروش محصولات دست یابد.

وی اضافه کرد: عملکرد دومین شرکت پتروشیمی اوره ساز بزرگ کشور در سه ماهه اول امسال درخشان بوده است و در حوزه فروش ۴۹ هزار میلیارد ریالی محصولات خود نسبت به دوره مشابه، افزایش ۱۸۷ درصد در ارزش محصولات داشته است که این مقدار تولید و فروش رکورد بی سابقه‌ در فروش محصولات در مقایسه با دوره‌ های مشابه را نشان می ‌دهد.

جوانمردی گفت: با وجود شرایط فروش بازار‌های جهانی به دلیل نزدیک شدن به فصول کم مصرف محصول، این شرکت توانسته است در مقایسه با دوره مشابه افزایش ۱۲ درصدی مقدار در فروش محصولات خود را داشته باشد.

وی اعلام کرد: عمده‌ ترین محصولات پتروشیمی شیراز شامل اوره، آمونیاک، اسید نیتریک، نیترات آمونیوم و متانول است.

کد خبر 1196689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha