شبیخون دشمن کار در حوزه فرهنگی را سخت کرده است

حجت الاسلام جلالی گفت: ما درگیر شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن هستیم و در این شرایط کار در عرصه فرهنگ بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسین جلالی» امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان گلستان که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: همانطور که رهبر معطم انقلاب فرمودند ما درگیر شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن هستیم و در این شرایط کار در عرصه فرهنگ بسیار سخت خواهد بود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار فرهنگی و مشاهده نتیجه این اقدامات زمان‌بر است، گفت: کار فرهنگی کار کیفی است و با آمار و ارقام نمی‌شود نتیجه را به مردم نشان داد بلکه جامعه برای درک و احساس کارهای انجام شده نیاز به زمان دارد.

 

وی با تاکید براینکه کار فرهنگی دیر بازده است، ادامه داد: به مدت ۴۰ سال به گوش ملت شعار فرزند کمتر زندگی بهتر خوانده شد و امروز جامعه به تهدید پیری جمعیت مواجه شده است.

 

حجت الاسلام جلالی اظهارکرد: نتیجه کار کیفی شاید برای همه جامعه قابل لمس نباشد و این یکی از دلایل بی انگیزگی مدیران در حوزه فرهنگی است ضمن اینکه مردم هم مطالبه‌گری کمتری دارند.

 

وی آزمون و خطا در حوزه فرهنگی را یک دغدغه جدی برشمرد و ادامه داد: وجود خلاهای قانونی نیز بهانه دیگری برای انجام ندادن کارهای فرهنگی است در صورتی که اگر قانونی در برخی از امور نبود، می‌توان از قوانین دیگر بهره ببریم.

 

کد خبر 1196692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha