کوتاهی در اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان پذیرفتنی نیست

عباسی با بیان اینکه کوتاهی در اجرای طرح ها و مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان پذیرفتنی نیست گفت: کیفیت پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  «اسدالله عباسی » امروز( شنبه، ۲۵تیر ) در نشست پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان گیلان اظهار کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور در گیلان با جدیت بایستی پیگیری شود.



استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان با جدیدیت پیگیر اجرایی کردن مصوبات سفر هیئت دولت باشند گفت: مدیران و مسئولان گیلان بایستی با رویکرد مردمی، انقلابی و جهادی در این دولت فعال باشند.‌



عباسی اذعان داشت: هیچ گونه کوتاهی در اجرای پروژه‌ها پذیرفته نیست، اجرای پروژه‌ها باید در دستور کار دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی قرار گیرد و هیچ گونه سهل انگاری در این بخش را نمی‌پذیرم.



وی با تاکید بر اینکه شفاف سازی در اجرای پروژه‌ها بسیار اهیمت دارد افزود: کیفیت بخشی اجرای پروژه‌ها در اولویت مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.



استاندار گیلان اضافه کرد: عملکرد پیمانکاران مورد پایش قرار می‌گیرد، هر پیمانکاری رفتارهایی خارج از قانون عمل کرد با آن قطع همکاری و برخورد جدی صورت گیرد.



استاندار گیلان با انتقاد از سهل انگاری در اجرای پروژه راه آهن و تکمیل آزاد راه رشت - قزوین خاطرنشان کرد: مردم سال‌ها منتظر اتمام پروژه آزادراه قزوین به رشت هستند این کوتاهی‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست.



عباسی با تاکید برتوسعه ریلی گیلان اضافه کرد: بایستی هر چه سریعتر پروژه‌های مهم و حیاتی استان از جمله آزادراه و راه آهن پیگیری و به اتمام برسد.



وی با اشاره به ایتکه تعامل، هم افزایی و همدلی را رمز موفقیت در گره گشایی مشکلات است اظهار کرد: دستگاه‌ها و سازمان با همدلی و هم افزایی در راستای مشکلات گام بردارند.


استاندار گیلان با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات از سوی برخی دستگاه‌ها تصریح کرد: دستگاه‌ها یک هفته فرصت دارند تا بودجه‌ها و اعتباراتی که برای آنها اختصاص یافته را جذب کرده و گزارش آن را به استانداری اعلام کنند.

کد خبر 1196710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha