فعالان مسجدی خط مقدم محرومیت زدایی/ بیست و یکمین رزمایش مواسات البرز در مسجد امام سجاد(ع) کرج

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه فعالان مسجدی خط مقدم محرومیت زدایی هستند گفت: بیست و یکمین رزمایش مواسات البرز در مسجد امام سجاد(ع) کرج با هدف توجه به محرومان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» طی آیین بیست و یکمین رزمایش مواسات و همدلی که شنبه ۲۵ تیرماه در مسجد امام سجاد(ع) کرج واقع در میدان توحید برپا شد گفت: هم افزایی و همراهی مردم و خیران در جریان برپایی رزمایش مواسات و همدلی ارزشمند است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: فعالان مسجدی در عرصه محرومیت زدایی و توجه به افراد کم برخوردار در خط مقدم جهاد برای رضای خدا هستند. 

 

به گفته وی، در جریان برپایی رزمایش مواسات و همدلی شاهد رویداد همدلی و هم افزایی مردمی بودیم، دهه ولایت و امامت و مناسبت عید غدیر فرصت دیگری برای تحقق این امر است.

 

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال با همت دستگاه ها، سپاه و بسیج میان نیازمندان در این رویداد توزیع می شود. 

 

حیدرنیا خاظنرشان کرد: تهیه و توزیع یکصد جهزیه عروس با ارزشی بالغ بر ۲۸۱ میلیارد ریال، طبخ و توزیع بیش از ۲۳۰ هزار پُرس غذای گرم آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعند و ایجاد ظرفیت اشتغال از جمله این اقدامات در قالب طرح محرومیت زدایی است.

 

 

 

 

کد خبر 1196711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha