«متین سلطانی« مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران شد

هیات موسس کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران «از کانون های برگزیده فهما« با استعفا مدیر مسئول قبلی به منظور کادرسازی موافقت و «متین سلطانی« را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از توابع استان اصفهان که طی ادوار گذشته به عنوان مراکز منخب رویداد فهما و برگزیده ملی اوقات فراغت مطرح بوده و مجری جشنواره های ملی از جمله رسانه های دیجیتال غدیر است که 15 سال از فعالیت این مرکز می گذرد.

 

این مرکز فرهنگی و هنری از جمله کانون های مساجد فعال در استان اصفهان است که تیم سازی  کادرسازی از شاخصه های اصلی این نهاد به حساب می آید و جوانان و نوجوانان در مسئولیت های مختلف گمارده شده و کار تیمی و گروهی به صورت خاص انجام می شود.

تربیت نیروی انسانی متعهد از ضرورت های جامعه به حساب می آید که در این کانون به صورت خاص کارشده و افراد توانمند شناسایی و تربیت شده اند.

کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) درمسجد قمربنی هاشم(ع) متولی فعالیت های فرهنگی و هنری بوده و کتابخانه، خانه نور و مجتمع دیجیتال در این مسجد ایجاد شده است.

برگزیده جشنواره های فرهنگی و هنری، طرح های کتابخوانی، اوقات فراغت، مسابقات دومینو، تئاتر و سرود و دیجیتال از جمله افتخارات کانون امام حسن مجتبی(ع) به شمار می رود.

 

انتخاب مدیرمسئول جدید از تیم اجرایی

 

«اکبر مهدی زاده« پس از یک دوره شش ساله مدیرمسئولی این کانون در راستای کادرسازی و تربیت نیرو از مسئولیت خود استعفا و متین سلطانی از اعضا و کادر اجرایی این مرمز به هیات موسس معرفی شد.

متین سلطانی سابقه عضویت در گروه سرود، مدیرکتابخانه، مدیر روابط عمومی و مدیرآموزش و مدیر فعالیت های تخصصی قرآنی را در این کانون داشته است.

هیات موسس کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران «از کانون های برگزیده فهما« با استعفا مدیر مسئول قبلی به منظور کادرسازی موافقت و «متین سلطانی« را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد.

 

دوره جدید مدیریت و ادامه مسیر توسعه

سومین مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) با سن 22 سال مسئولیت این حرکت عظیم و مرکز بزرگ فرهنگی و هنری را بر عهده گرفته تا با تیم جوان و خلاق در مسیر فرهنگ و هنر مساجد گام بردارد.

همراهی و همکاری متولیان مسجد و نهادهای اداری و فرهنگی از جمله ستاد فهما با مدیریت جدید سبب توسعه فعالیت ها خواهد شد.

 

اعتماد و مشارکت اعضا و خانواده ها مثل گذشته سبب رونق بیشتر فعالیت های کانون می شود.

 

کد خبر 1196714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha