طرح «ناحیه‌محوری» در شهرداری کاشان اجرا می شود

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در صدد هستیم در آینده ای نزدیک طرح «ناحیه محوری» در شهرداری کاشان اجرا شود تا با افزایش اختیارات به نواحی، گام بلندی در حوزه کاهش مشکلات حوزه خدمات شهری برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مهدی نادعلی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شهرداری کاشان علیرغم تنگناهای مختلف در حوزه تأمین نقدینگی و اعتبارات، تورم سرسام‌آور، طرح تفصیلی و غیره، اقدامات ارزشمندی را در حوزه خدمات شهری به ویژه در نواحی کم‌ برخوردار انجام داده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان افزود: در صدد هستیم در آینده ای نزدیک طرح ناحیه محوری در شهرداری کاشان اجرا شود تا با افزایش اختیارات به نواحی، گام بلندی در حوزه کاهش مشکلات حوزه خدمات شهری برداشته شود.

 

نادعلی، تشکیل ۲۶ جلسه رسمی در این کمیسیون را یادآور شد و افزود: مطالبات مردمی محور این جلسات بوده و مسائل و مشکلات بر اساس کار تخصصی و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، اصلاح ساختار کمیسیون خدمات شهری و همچنین تقویت ساختارها در شهرداری نظیر تشکیل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآوردهای کشاورزی را اتفاقی مهم در این حوزه قلمداد کرد.



وی، با تقدیر از اقدامات ارزشمند شهرداری در حوزه فضای سبز و احداث بوستان‌ها، حمل و نقل عمومی، ارتقای بهداشت عمومی، ارتقای روشنایی معابر و میادین، بهسازی میادین و مکان‌های تاریخی در بافت اصیل شهر و...تقدیر و بر ادامه عزم شورای اسلامی شهر و شهرداری برای ارتقای وضعیت در حوزه خدمات شهری تأکید کرد./

کد خبر 1196748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha