مهمترین پیام غدیر تبعیت از امام زمان (عج) است

حجت‌الاسلام موسوی فرد با اشاره به اینکه امام عصر (عج) باید محور زندگی ما قرار گیرد گفت: مهمترین پیام غدیر تبعیت از امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» عصر شنبه در اجتماع بزرگ خانوادگی غدیری‌های اهواز که در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای فولاد خوزستان برگزار شد، رابطه میان امام زمان (عج) و غدیر را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: تکلیف ما در برابر امام زمان (عج) آماده‌سازی خود برای ظهور است که این مهم جز با مراقبت و تربیت نفس ممکن نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه تمام همت و اهتمام انسان در شبانه‌روز باید حول محور خشنودی امام زمان (عج) و تسلیم بودن در برابر منویات قطب عالم امکان باشد افزود: رفتار ما در محیط خانواده، دانشگاه‌ها، بازار و ادارات باید به گونه‌ای باشد که مورد رضایت امام عصر (عج) قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه پایبندی به مسائل دینی باید در تمام امور زندگی متجلی باشد اضافه کرد: برخورد منصفانه با مردم لازمه سربازی امام زمان (عج) است.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه امام عصر (عج) باید محور زندگی ما قرار گیرد خاطر نشان کرد: مهمترین پیام غدیر تبعیت از امام زمان (عج) است.

 

وی با اشاره به فراگیر شدن سرود سلام فرمانده در ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان یاد آور شد: فراگیرشدن این سرود که دلدادگی به محضر قطب عالم امکان است، نشان دهنده فراهم شدن بستر ظهور منجی عالم بشریت (عج) است.

 

در این مراسم کودکان، نونهالان و نوجوانان به همراه اولیا و خانواده‌های خود حضور یافته و با اجرای سرود سلام فرمانده به زبان فارسی و عربی و لهجه لری عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس امام زمان مهدی موعود (عج) اعلام کردند.

 

کد خبر 1196772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha