برگزاری دوره پیشگیری از اعتیاد برای بیش از ۲هزار مددجو

معافی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر برای ۲هزار و ۹۵۴ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.

«میثم معافی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه کارگاه های آموزشی متعددی در حوزه های مختلف با هدف توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمامی جلسات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با استفاده از اساتید مجرب و کارشناسان برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه امسال  کارگاه آموزشی برای هزار و 197 مددجو در 87 جلسه و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی بصورت مجازی با هدف پیشگیری و آگاه سازی در زمینه اعتیاد برای 1757نفر برگزار شد، گفت: در این کارگاه آموزشی مددجویان و فرزندان آن‌ها با عوارض و خطرات انواع مواد مخدر آشنا شده و روش‌های پیشگیری و چگونگی مقابله با آن‌ها را فرا می‌گیرند.

 

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی، فرزندپروری و نقش سبک های تربیتی والدین در پیشگیری از اعتیاد و ارائه خدمات مشاوره فردی به خانواده های در معرض آسیب و آسیب دیده اعتیاد از جمله برنامه ها بوده است.

 

معافی بیان کرد: 11 نمایشگاه نیز با همکاری سایر سازمان ها برپاشد و حدود دو هزار و 66 نفر از این نمایشگاه ها بازدید کردند.

 

وی گفت: مسابقات کتابخوانی با هدف پیشگیری و آگاه سازی در زمینه اعتیاد، اجرای طرح مفتاح الجنه فرهنگی در منازل خانواده های آسیب دیده و معرض آسیب اعتیاد و پیاده روی خانوادگی و همچنین تجلیل از خانواده معظم شهدا عرصه مبارزه با مواد مخدر ... از جمله برنامه ها برای مددجویان بوده است.

کد خبر 1196836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha