کمک مومنانه اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) به ۱۱۰ خانواده محروم/جشن خودرویی مسجدی‌ها در منطقه مرزداران

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی گفت: اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) به ۱۱۰ خانواده نیازمند در دهه ولایت و امامت، کمک و در شب و روز عید غدیر در سرتاسر منطقه مرزداران تهران جشن برپا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد اشرفی اصفهانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امیرالمومنین(ع) (واقع در تهران، بلوار مرزداران، خیابان ایثار) به دلیل همنامی با حضرت علی (ع) و اهمیت عید غدیر ویژه برنامه های بسیار گسترده ای را در دهه امامت و ولایت تدارک دیده است، اظهار کرد: پنج شب سخنرانی مذهبی، مداحی و قرائت خطبه غدیر طی روزهای 24 تا 28 تیرماه پس از اقامه نماز معرب و عشاء در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) افزود: اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) به 110 خانواده نیازمند در دهه ولایت و امامت در قالب بسته ارزاق، گوشت، مرغ و هدایای فرهنگی اعطاء می کنند. همچنین، در شب، روز و شام عید غدیر برای این خانواده ها و همچنین نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) اطعام صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: ایستگاه فرهنگی و صلواتی، نمایش مربوط به واقعه عید غدیر و همخوانی سرود «سلام فرمانده» و تقدیر از 110 تن از سادات منطقه مرزداران از برنامه های دیگر مسجد امیرالمومنین (ع) به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیر است.

 

اشرفی اصفهانی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) در شب و روز عید غدیر با همکاری حوزه مقاومت بسیج منطقه مرزداران، جشن بزرگ را در قالب کاروان خودرویی و موتوری در سطح این منطقه برگزار می کند و از این طریق صدها پرچم و سربند مزین به نام امیرالمومنین علی (ع) را میان مردم توزیع می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: جشن بزرگ عید غدیر ویژه کودکان نیز در روز دوشنبه، 27 تیرماه از ساعت 18 تا 20 همراه با برگزاری نمایش و قرائت سرود و توزیع هدایای نقدی و معنوی در کتابخانه مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار می شود. در این برنامه همچنین از ۲۰ بانوی سیده که طی یک سال اخیر حضور فعالی در برنامه های این مسجد داشته اند، تقدیر به عمل می آید.

کد خبر 1196843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha