سمنان استانی ممتاز درکمک های مومنانه و مواسات / ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

هاشمی استان سمنان را از استان های ممتاز در حوزه کمک های مومنانه و مواسات اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سید «محمدرضا هاشمی» در رزمایش مواسات و کمک مومنانه با بیان اینکه همدلی و وحدت رمز اجرای نهضت کمک های مومنانه است گفت: استان سمنان از استان های ممتاز در حوزه کمک های مومنانه و مواسات بوده است.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه همانگونه که مردم استان  در دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند، در برابر کرونا نیز خیران، صنعتگران و کشاورزان به کمک کادر پزشکی آمدند تا رنج جامعه از شیوع این بیماری کمتر شود.

 

وی طرح مواسات و کمک همدلانه را کار زیبایی دانست که به همت بسیجیان شکل گرفته است و گفت: از سوی دیگر با فعالیت  قرارگاه شهید شاطری نیز واکسیناسیون علیه کرونا در استان سمنان به خوبی پیش می رود.

 

هاشمی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی نقش آفرینی خوبی در توسعه و رفع محرومیت استان سمنان دارد اظهارداشت: طرح ها با سرعت و دقت لازم پیش می رود.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه این مرحله بیست و هشتم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان استان است اضافه کرد: در این مرحله ۱۵هزاربسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع می شود.

 

سردار«حمید دامغانی» نیز دراین رزمایش با بیان اینکه از ابتدای کرونا تا کنون بیش از ۴۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان بیش از ۱۸ خدمت به نیازمندان ارائه شده است افزود: از ابتدای کرونا تا کنون یک هزارو۳۴۷ سری جهیزیه در بین زوج های نیازمند توزیع شده و در این مرحله نیز ۵۰ سری جهیزیه توزیع خواهد شد.

 

«مهدی کاشفی» نیز دراین رزمایش با بيان اينکه رزمایش مواسات امروز ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان اجرا می شود گفت: این قرارگاه شامل جمعی از دستگاه های خدمت رسان در استان با هدف متمرکز شدن تهیه و توزیع خدمات ایجاد شده است.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت خدمات مختلفی به نیازمندان استان ارائه خواهد شد افزود: آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد، توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی، ۵۰ سری جهزیه، ۲۴ سری لوازم منزل، ۱۳۰ دستگاه کولر آبی، ذبح یک هزارو۷۰ راس گوسفد و ... تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این ایام است.

کد خبر 1196863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha