توزیع ۱۲۰۰ بسته سبد معیشتی بین نیازمندان مازندرانی

رنجبر گفت: به مناسبت عید غدیر هزار و ۲۰۰ بسته سبد معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ابوالحسن رنجبر» امروز(۲۶تیر) رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد مازندران که در اداره کمیته امداد منطقه دو ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت،‌اظهار کرد: تامین معیشت مددجویان یکی از ماموریت های کمیته امداد است که با همراهی خیرین محقق می شود.

 

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به مناسبت عید غدیر هزار و ۲۰۰ بسته سبد معیشتی بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

 

وی افزود: این تعداد سبد معیشتی با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه سه سیما، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران تهیه شده است.

 

رنجبر یادآورشد: هر سبد معیشتی شامل برنج، گوشت و... بوده است.

 

وی اذعان کرد: خیران در راستای کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری مطلوبی دارند.

 

در ادامه سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به تفاهم نامه فیمابین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) دیار علویان مبنی براستفاده از ظرفیت مساجد برای رفع نیاز محرومین اشاره و اظهار کرد: زنجیره انسانی از غربی ترین روستای مازندران از جواهرده تا گلوگاه روستای متکازین وجود دارد که عناصر بانفوذ این محلات از ارکان کانون های فرهنگی هنری بشمار می روند و این تشکل می تواند بازویی قوی برای کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان باشد.

 

حجت الاسلام «رجب نعمتی»  به همت والای اعضای کانون های فرهنگی هنری استان در زمان همه گیری کرونا برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اشاره و بیان کرد:  طی این مدت در چند مرحله و هر مرحله حدود ۲تن گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

 

وی به فعالیت هزار و ۱۹۸کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اشاره کرد و گفت: این کانون آمادگی همکاری با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان را دارند.

کد خبر 1196870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha