تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در منطقه تنگه حمام

دادستان ایلام گفت: افردی که در منطقه تنگ حمام ساخت و ساز غیر مجاز داشته اند ۱۵ روز فرصت دارند از اراضی ملی رفع تصرف نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه تفریحی تنگه حمام اشاره کرد و گفت: افردی که در منطقه تنگ حمام ساخت و ساز غیر مجاز داشته اند ۱۵ روز فرصت دارند که آن ها را رفع تصرف نمایند در غیر این صورت بعد این ۱۵ روز ساخت و ساز های آن ها تخریب می شود.

 

«عبدالوهاب بخشنده» در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز در سطح شهر ایلام نیز بیان کرد: در شهر ایلام تاکید بر این شده که شهرداری یگان اجراییات را فعال کند و دیگر نمی پذیریم که ساخت و ساز غیر مجازی در استان ،خارج از حدود پروانه و یا بدون پروانه داشته باشیم.

 

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز عنوان کرد: کانکس‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز تنگه حمام جمع می شوند.

 

علی محمدی دستگاه قضا را مسئول نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود: برخورد با متخلفان و مخلان نظم و امنیت باقدرت در دستور کار دستگاه قضا است.

 

حل اختلاف منابع طبیعی و امور آب با حضور قضات صاحب نظر ، تشکیل جلسه آموزشی و تعاملی با دستگاه اجرایی برای ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهر‌ها، تشکیل پلیس ساختمان و اجرای کامل قانون جامع حدنگار و برخورد با حاشیه نشینی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال  بود.

کد خبر 1196875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha