پوستر نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها رونمایی شد

اسماعیل نیک نفس گفت: امروز ۲۶ تیرماه با حضور رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و فرمانداران جیرفت و کهنوج از پوستر نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۶ تیرماه با حضور رئیس دانشکده علوم اجتماعی ارتباطات و رسانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و فرمانداران جیرفت و کهنوج از پوستر نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده ها رونمایی شد.

 

«اسماعیل نیک نفس» در حاشیه این آیین، با اشاره به اهمیت سواد رسانه ای، گفت: امروز با حضور اصحاب رسانه از این پوستر رونمایی شد.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن یادآور شد: اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره باید در یکی از موضوعات سواد رسانه ای، جهاد تبیین، رسانه، آسیب های اجتماعی، خانواده و فضای مجازی تولید محتوا کنند.

 

وی با یادآوری این مطلب که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نخستین نقش سواد رسانه ای تا ۱۸ مرداد ماه است، ابراز کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در شهریور ماه با معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

نیک نفس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مقوله سواد رسانه ای بنابراین امروز ارتقای سطح سواد رسانه ای از ضروریات است.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن اظهار کرد: یکی از برنامه های این موسسه در راستای اجرای نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای در صیانت از خانواده، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای و اعطای گواهی با امضای استاد نصراللهی به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی است.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: نخستین جشنواره نقش سواد رسانه ای با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و همکاری خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1196921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha