انعکاس جشنواره فیلم شهر در رسانه ملی

ابوذر حیدری، مدیر مستندسازی و برنامه‌های تلویزیونی هشتمین جشنواره فیلم شهر گفت: افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم شهر و پوشش برنامه‌های این جشنواره در شبکه نمایش، سوم و پنجم سیما، هر شب روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ابوذر حیدری، مدیر مستندسازی و برنامه‌های تلویزیونی از روند پوشش تلویزیونی این رویداد خبر داد و گفت:‌ برنامه‌ای تحت عنوان «تصویر شهر» را در طول برگزاری جشنواره فیلم شهر داریم که به پوشش برنامه‌های این جشنواره می پردازد. این برنامه در شبکه نمایش شامل یک برنامه 22 دقیقه ای است. در شبکه پنج و سوم سیما نیز همین در قالب یک برنامه 15 دقیقه ای هر شب پخش خواهد شد.

وی افزود:‌ امشب قبل از اذان مغرب، اولین پخش این برنامه را از شبکه نمایش خواهیم داشت. همچنین شبکه نمایش به پوشش زنده افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره می پردازد. 

حیدری ادامه داد: زمان پخش برنامه «تصویر شهر» در طول ایام برگزاری جشنواره فیلم شهر، پیش از اذان از شبکه نمایش و  آخر شب از شبکه پنج سیما خواد بود و پخش خلاصه‌ای از اختتامیه این جشنواره را روز شنبه، اول مرداد خواهیم داشت.

وی با اشاره به موضوع برنامه تصویر شهر، یادآور شد: در اولین قسمت از این برنامه که از شبکه نمایش پخش می شود، مراحل آماده سازی ستاد اجرایی و جشنواره شامل جلسات هیأت انتخاب و داوری و پشت صحنه، نصب پوسترها و آماده سازی تیزر و تبلیغات محیطی پردیس سینمایی ملت است. پس از افتتاحیه، هر قسمت به صورت اختصاصی یک بخش از بخش‌های مختلف جشنواره اعم از سینمایی، انیمیشن، محله و... را موضوع صحبت خود قرار می دهد و به صورت خلاصه در موردش صحبت می شود. همچنین با فیلمسازان و هنرمندانی که در آن حوزه شرکت کردند صحبت می شود و تصاویر و اتفاقات روز جشنواره را در برنامه خواهیم دید. خلاصه‌ای از برنامه ای که از شبکه نمایش پخش شد، در شبکه های دیگر(پنج و سوم سیما) هم نمایش داده خواهد شد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی 27 تا 31 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

کد خبر 1196954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha