۸ هزار نفر در حرم فرزند علی(ع) اطعام می شوند/برپایی ۴۵ موکب و ایستگاه فرهنگی در مسیر حرم مطهر

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل از اطعام ۸ هزار نفر در شب و روز عید غدیر از سوی ضیافت خانه این حرم مطهر خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید سعید غدیر بزرگ ترین عید شیعیان، طرح «ضیافت غدیر» از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

 

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: در این طرح که با مشارکت بانیان و خیران اجرا می شود، تعداد ۸ هزار پرس غذای تبرکی در قالب سفره ضیافت غدیر در حرم مطهر توزیع خواهد شد.

 

تکیه در ادامه بیان داشت: همچنین از سوی آستان مقدس سهمیه هایی برای برخی موسسات خیریه و مناطق محروم شهرستان در نظر گرفته شده است که در بین آنان توزیع خواهد شد.

 

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در ادامه بیان داشت: امسال برای نخستین بار با مشارکت هیئات مذهبی و موسسات فرهنگی مذهبی ۴۵ ایستگاه و موکب فرهنگی و صلواتی در خیابان محمدهلال(ع) مسیر منتهی به حرم مطهر برپا خواهد شد.

 

تکیه ادامه داد: این ایستگاه ها شامل موکب های پذیرایی و توزیع نذورات، نقاشی، ورکشاپ خوشنویسی، مشاوره خانواده، ترویج جمعیت و فرزندآوری است که عصر روز عید غدیر از ساعت ۱۷ در حاشیه برپایی کاروان شادیانه غدیر فعال خواهند شد و تا ساعت ۲۱ خدمت رسانی خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین «رادیو غدیر» آستان مقدس حضرت محمدهلال (ع) در طول مسیر فعالیت ها و برنامه های متنوع ایستگاه های فرهنگی را پوشش خواهد داد.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال(ع) فرزند بلافصل امیرمؤمنان امام علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

 

کد خبر 1196996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha